افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

آلین، طبقه پنجم مرکز تجاری آنلاین مالتی‌مال برای شما همراهان همیشگی ماست. در این‌جا با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌شوید که به‌زیبایی طراحی و اجرا شده است.

 

آلین؛ طبقه پنجم مالتی‌مال با 5 سیاره شگفت‌انگیز!

زمانی که به عنوان یک کاربر وارد بزرگ‌ترین مرکز تجاری آنلاین ایران می‌شوید، جهت عضویت و بهره‌بردن از خدمات و امکانات این پلتفرم، شماره تماس یا ایمیل خود را وارد می‌کنید و با رمز یکبار مصرف وارد مالتی‌مال می‌شوید؛ پلتفرمی که قابلیت‌های به‌خصوص و ایده‌های پیاده‌سازی‌شده جذابی را برای همراهان مهیا کرده است.

شما می‌توانید همین حالا خودتان عضو مالتی‌مال شوید و هر طبقه را به‌دقت رصد کنید یا چند دقیقه کوتاهی اجازه دهید تا در این بخش با معرفی آلین یا همان طبقه پنجم مالتی‌مال شما را شگفت‌زده کنیم. اگر آماده هستید، همراه ما شوید تا سفری بر کهکشان‌ آلین و طبقه پنجم مالتی‌مال داشته باشیم.

 

آلین مالتی‌مال به چه معناست؟

بزرگ‌ترین مرکز تجاری آنلاین ایران که خود را با نام مالتی‌مال به شما دوستان و همراهان معرفی می‌کند، 5 طبقه دارد؛ طبقه‌هایی که در دسته‌بندی‌های خاص و منحصربه‌فرد طراحی و ساخته شده‌اند. پنجمین طبقه مالتی‌مال که از محبوب‌ترین طبقه‌های پلتفرم مالتی‌مال هم محسوب می‌شود، «آلین» نام دارد. طبقه‌ای با ویژگی‌ها و مشخصه‌های بسیار جالب که برای اولین بار در ایران پدیدار شده است.

 

آلین در مالتی‌مال به چه دسته‌بندی‌هایی تقسیم می‌شود؟

شما با ورود به کهکشان آلین، با پنج سیاره مارس، ژوپیتر، سترن، اورانوس و نپتون روبه‌رو می‌شوید؛ سیاراتی با رنج قیمت‌های متفاوت که هر یک محصولات متنوعی را در این بازه‌های قیمتی ارائه می‌دهند؛ اما چرا سیارات آلین رنج قیمتی دارند؟

شاید برای بررسی بهتر این موضوع باید سری بزنیم به اهداف و ایده‌هایی که در پشت پرده مالتی‌مال طراحی شده است؛ اهداف و ایده‌هایی که با کمی رصد بیشتر می‌بینیم سروکله‌شان از بخش حساب کاربری یا پروفایل مالتی‌مال پیدا می‌شود. اما چگونه؟ برای پاسخ به این سوال سراغ بخش‌های مختلف حساب کاربری مالتی‌مال می‌رویم:

 

پروفایل یا حساب کاربری مالتی‌مال

گفتیم که هر کاربری با ورود به سایت مالتی‌مال و برای عضویت، ایمیل یا شماره موبایل به همراه رمز عبور را وارد می‌کند. پس از آن در سمت چپ بالای صفحه و بخش پروفایل کاربری، تمامی مشخصات حساب به کاربر نمایش داده می‌شود. این مشخصات شامل 3 بخش است:

  • همکاری در فروش

در بخش همکاری در فروش، شما با یک کد معرف روبه‌رو می‌شوید که می‌توانید این کد معرف را به دوستان خود که فروشگاه اینترنتی دارند بدهید؛ اما قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود.

وقتی هر کاربری با ورود به مالتی‌مال و بررسی طبقات می‌بیند که فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات گوناگون در تمامی شهرهای ایران می‌توانند محیط کاری اختصاصی خود را ایجاد کنند، همان‌جا مشتاق می‌شود تا چنین پلتفرم جذابی را به‌وسیله کد معرف به دوستان، همکاران و آشنایان معرفی کند. با کد معرف اتفاقات جالب بسیاری می‌افتد که در بخش درآمد همکاری می‌توانید مشاهده کنید.

  • درآمد همکاری

وقتی دوست، آشنا یا همکار شما با کد معرفتان در سایت مالتی‌مال اقدام به ثبت فروشگاه خود کند، می‌تواند از محیط کاری شخصی‌سازی‌شده برای کسب‌وکارش بهره‌مند شود. از همین رو محصولاتش هم توسط مالتی‌مال و هم از طریق لینک‌دهی به سایت فروشگاه در شبکه‌های اجتماعی، مانند اینستاگرام و تلگرام، به فروش برسد.

به این ترتیب کاربران هم از هزینه‌های هنگفت ساخت یک سایت فروشگاهی خلاص می‌شوند و هم می‌توانند میزان فروششان را افزایش دهند؛ اما این فقط یک بعد از مزایای مالتی‌مال بود. در بعد دیگر فردی که با کد معرف او در سایت مالتی‌مال فروشگاهی به ثبت رسیده است، از حال به بعد با هر میزان فروش محصولات و حتی خدمات ارائه‌شده، این فرد هم کمیسیونی از سوی مالتی‌مال و فروشگاه دریافت می‌کند؛ و این یعنی کسب درآمد از طریق مرکز تجاری مالتی‌مال!

  • کیف پول

بخشی که بیشترین ارتباط را به آلین دارد، همین‌جاست. تا این‌جای مطلب درباره کد معرف و درآمد از همکاری با مالتی‌مال توضیحاتی به شما ارائه دادیم که به این بخش اصلی برسیم؛ جایی که مبالغ کمیسیون به آن واریز می‌شود و در آلین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کیف پول مالتی‌مال با مبالغی که از طریق کمیسیون، جشنواره‌ها، کمپین‌ها و غیره به دست می‌آورید، می‌توانید سراغ طبقه پنجم یعنی آلین بروید. البته در این بخش برای کسری بودجه هم می‌توانید کیف پولتان را شارژ کنید.

پس از شارژ کیف پول کافی‌ست روی «رفتن به صفحه آلین» کلیک کنید تا دسته‌بندی‌های این طبقه به شما نمایش داده شود؛ همان سیارات محبوب که در موردشان در ادامه صحبت می‌کنیم.

 

چگونه از دسته آلین مالتی‌مال محصول مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟

با ورود به طبقه پنجم مالتی‌مال، 5 راهرو برای شما باز می‌شود. راهروهایی با اسامی سیارات مارس، ژوپیتر، سترن، اورانوس و نپتون که هریک محصولات، کالاها و خدمات به‌خصوصی را در خود جای داده‌اند.

راهرو اول یعنی سیاره مارس رنج قیمتی 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان، راهرو سیاره ژوپیتر رنج قیمتی محصولات 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان، راهرو سیاره سترن 1 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان، راهرو سیاره اورانوس 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان و راهرو نپتون رنج قیمتی 5 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. جدول زیر هم خلاصه‌شده‌ همین توضیحات است:

 

 

مارس

100,000 تومان تا 500,000 تومان

ژوپیتر

500,000 تومان تا 1,000,000 تومان

سترن

1,000,000 تومان تا 3,000,000 تومان

اورانوس

3,000,000 تومان تا 5,000,000 تومان

نپتون

5,000,000 تومان تا 300,000,000 تومان

 

برای انتخاب محصول از دسته‌بندی‌های آلین باید به مبلغ کیف پولتان نگاهی بیندازید. به عنوان مثال اگر در کیف پول خود 4 میلیون تومان دارید، می‌توانید از راهروهای مارس، ژوپیتر، سترن و اورانوس خرید کنید؛ اما در این حالت راهرو نپتون برای شما قفل خواهد بود، چراکه برای ورود به این راهرو نیاز به مبلغ بالای 5 میلیون تومان دارید!

پس از ورود به هر سیاره و کلیک روی محصول مورد نظر، می‌توانید مشخصات کامل آن را مشاهده کنید. در صورت نهایی‌کردن تصمیم خود نسبت به خرید، با ثبت سفارش بلافاصله هزینه محصول مستقیما از کیف پولتان کسر می‌شود و این‌گونه نیازی به پرداخت از سوی درگاه‌های اینترنتی نخواهید داشت.

 

چرا از بخش آلین مالتی‌مال خرید کنیم؟

آلین مختص کسانی است که دوست دارند با وجه موجود در کیف پولشان خرید کنند. در آلین ثبت سفارش برای شما در کسری از ثانیه انجام می‌گیرد و به‌لطف دسته‌بندی‌های این طبقه، صرفا به محصولات و کالاهایی مطابق با بودجه خودتان دسترسی پیدا می‌کنید.

به این ترتیب هم در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم می‌توانید محصولات گوناگون هزاران فروشگاه را در هر سیاره متناسب با بودجه کیف پولتان پیدا و خریداری کنید. بودجه کیف پولتان تماما جمع کمیسیون‌های شما از فروش محصولات و خدمات مالتی‌مال است و با این روش بدون هزینه‌کردن از جیب خودتان خریدهای متنوعی را تجربه خواهید کرد.

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر