افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

این اکسسوری‌ها هستند که خانه را خانه می‌کنند؛ شاید شما هم تابه‌حال این جمله معروف طراحان دکوراسیون بزرگ را شنیده باشید. از گلدان‌ها، ظروف و کوسن‌ها گرفته تا آثار هنری یا گیاهان آپارتمانی، اکسسوری‌ها نه‌تنها کاربرد تزئینی دارند، بلکه سلیقه شخصی شما را منعکس می‌کنند.
مبلمان و میزوصندلی‌ها در هر خانه‌ای یافت می‌شوند؛ اما چیزی‌که باعث می‌شود خانه شما متفاوت و منعکس‌کننده روحیات شما باشد، همین لوازم جانبی یا اکسسوری‌های خانه هستند. در این مطلب از مرکز تجاری آنلاین مالتیمال به رایج‌ترین اکسسوری‌ها در دکوراسیون خانه و  خرید اکسسوری می‌پردازیم.

Image

مهم‌ترین اکسسوری‌های خانه و نقش آن‌ها در دکوراسیون 

اکسسوری‌ها نقش مهمی در تکمیل و بهبود دکوراسیون کلی شما دارند. لوازم جانبی خانه (Home Accessories) گاهی کاربردی-تزئینی و گاهی تزئینی هستند. ممکن است تصور کنید که وجود این وسایل در خانه ضروری نیست؛ اما همین انتخاب‌های کوچک، سهم معناداری در طراحی شما دارند. استفاده از اکسسوری، دکوراسیون شما را به معنای واقعی کلمه بهبود می‌دهد.
منظور از اکسسوری‌های عملکردی یا کاربردی، وسایلی مثل ساعت، انواع چراغ‌ها، زیرسیگاری یا گلدان‌ها هستند که علاوه‌بر زیبایی، عملکرد خاصی دارند؛ درحالی‌که منظور از اکسسوری‌های تزئینی وسایلی مانند قاب عکس‌ها، مجسمه، آینه و... است.
انتخاب درست و هوشمندانه اکسسوری به فضای شما روح و زیبایی می‌بخشد و دکوراسیون شما را کامل می‌کند. این شما و این مهم‌ترین اکسسوری‌های خانه که می‌توانند به بهترین شکل دکوراسیون شما را تکمیل کنند؛ بخش بعدی را از دست ندهید.

برای خرید طلا و جواهرات زنانه کلیک کنید.

کتاب‌ها و مجلات؛ ساده اما تاثیرگذار 

کتاب‌ها و مجلات ماهیت تزئینی ندارند؛ اما گاهی می‌توانند به‌عنوان اکسسوری استفاده شوند. انتخاب هوشمندانه چندکتاب و مجله یا حتی قفسه کتاب‌ها به‌عنوان اکسسوری، به فضای شما عمق و معنا می‌بخشد. استفاده از این ابزار به‌عنوان اکسسوری، یک راه خوب برای شخصی‌سازی فضا باتوجه سلایق و شخصیت شماست. 

انواع آباژور و وسایل نورپردازی؛ معجزه‌گرها 

نورپردازی یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی دکوراسیون است. آباژورها به‌خصوص وقتی درست انتخاب شده باشند، تاثیر بسیار زیادی در فضاسازی دارند. نور به فضای شما گرما می‌بخشد و کمک می‌کند سبک موردنظرتان را راحت‌تر به‌نمایش بگذارید. بنابراین هرگز از تاثیر انواع آباژور و وسایل نورپردازی نباید غافل شد. این اکسسوری‌ها در تمام فضاها، از مینیمال و مدرن تا کلاسیک، از فضاهای مسکونی و صمیمی تا فضاهای اداری و رسمی، قابل استفاده هستند. 

Image

مجموعه‌های شخصی؛ اکسسوری‌های کم‌یاب و دوست‌داشتنی 

اگر مجموعه شخصی دارید، باید بدانید که استفاده هوشمندانه از آن، دکوراسیون شما را متحول خواهد کرد. مجموعه‌های شخصی را در هارمونی و هماهنگی با زمینه نمایش دهید و از قدرت آن در بهبود دکوراسیون خود لذت ببرید. کلکسیون‌ها را می‌توانید روی میز و قفسه‌ها نمایش دهید یا روی دیوار نصب کنید. در هر صورت استفاده درست از مجموعه‌ها و کلکسیون‌های شخصی را فراموش نکنید. 

برای خرید سکه و شمش از ابرفروشگاه مالتی مال کلیک کنید.

ساعت؛ اکسسوری کاربردی و لازم 

ساعت‌ها این قابلیت را دارند که در عین کاربردی‌بودن، جالب و تاثیرگذار باشند و نظرها را به‌خود جلب کنند. بنابراین با یک انتخاب درست، ساعت را از وسیله‌ای که تنها گذر زمان را به‌نمایش می‌گذارد، تبدیل به یک نقطه عطف و یک اکسسوری جذاب خواهید کرد. انواع ساعت‌ها به‌خصوص با فضاهای مدرن و مینیمال به‌خوبی هماهنگ می‌شوند. 

تابلوها و مجسمه‌ها؛ اکسسوری‌های خاص و منحصربه‌فرد 

شاید تابلوها، مجسمه‌ها و آثارهنری ضروری نباشند؛ اما استفاده از آن‌ها تاثیر قابل‌توجهی در دکوراسیون فضاهای مختلف خواهد داشت. انتخاب درست این وسایل، طوری‌که از لحاظ فرم، سایز، رنگ‌بندی و سبک با فضای کلی شما هماهنگ باشد، اهمیت بسیاری دارد. استفاده درست از این اکسسوری فضای شما را به‌طرز چشمگیری بهبود خواهد داد. 

گل و گیاه آپارتمانی؛ نقطه عطف دکوراسیون  

گل و گیاه آپارتمانی را می‌توانید در هر قسمتی از فضا به‌راحتی به‌کار ببرید. تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید نور کافی و شرایط نگهداری آن‌هاست. گل ‌و ‌گیاه آپارتمانی نه‌تنها عامل سرزندگی فضا هستند، بلکه به‌عنوان تقسیم‌کننده‌های فضا و پرکننده فضاهای خالی استفاده می‌شوند. هرجا که نیاز به فضاسازی خاص دارید، از این اکسسوری با توجه به فرم، سایز و اشکال گلدان استفاده کنید.

Image

آینه‌ها؛ اکسسوری‌های کاربردی 

آینه بهترین اکسسوری به‌خصوص برای فضاهای کوچک است. راه‌روها، اتاق‌های خواب، سالن‌های باریک، شکستگی‌های فضایی و ورودی‌ها، برخی از قسمت‌هایی هستند که به آینه احتیاج دارند. آینه یک اکسسوری کاربردی است که با همه دکوراسیون‌ها جور درمی‌آید.

خرید طلای آب شده یکی از آیتم های مالتیمال است که می‌توانید از صفحه آن بازدید کنید.

گلدان‌ها و ظروف تزئینی؛ جذاب و پرکاربرد 

گلدان‌ها و ظروف تزئینی، اکسسوری‌های پرکاربردی هستند که نباید از آن‌ها غافل شد. استفاده به‌جا، به‌اندازه و هوشمندانه از ظروف تزئینی، دکوراسیون شما را بهبود می‌دهد. هرجا نیاز به تغییر فضا و فرار از یکنواختی دارید از این اکسسوری‌ها کمک بگیرید. البته نباید فراموش کنید که انتخاب فرم و سایز این اکسسوری‌ها براساس ویژگی‌های فضایی و چیدمان سایر عناصر اهمیت بسیاری دارد. 

Image

جدیدترین اکسسوری‌ها در مالتی‌مال 

درمورد اکسسوری‌ها انتخاب فرم، سبک، سایز و کیفیت، اهمیت ویژه‌ای دارند. شما نیاز به مجموعه متنوعی دارید که بتوانید انواع اکسسوری‌ها را ببینید، مقایسه کنید و بهترین نمونه‌ها را باتوجه به سبک دکوراسیون، سلیقه شخصی، قیمت و سایر نکات انتخاب کنید. از همین رو خبر خوبی برای شما داریم؛ فروشگاه بزرگ مالتی‌مال این امکان را برای شما فراهم کرده است.
دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی برای پیدا‌کردن اکسسوری مناسب ندارید. همین حالا وارد قسمت فروشگاه‌های سایت مالتی‌مال شوید و در قسمت دکوراسیون داخلی، اکسسوری‌های متنوع را ببینید، مقایسه کنید و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. با خرید آنلاین اکسسوری از قسمت دکوراسیون داخلی فروشگاه مالتی‌مال، راحت خرید کنید و در کم‌ترین زمان تحویل بگیرید.

 

 

 

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر