افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

محصولی برای فروش دارید؟ وب‌سایتی دارید که زیاد موفق نیست یا هنوز وب‌سایت ندارید؟ خدمات خاصی ارائه می‌دهید اما هنوز دیده نشده‌اید؟ محصول و خدماتتان را در اینستاگرام می‌فروشید و نگران فیلترینگ هستید؟ هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین برای شما سنگین است؟  برای شما خبر خوبی داریم.
با کمپین جدید مرکز تجاری آنلاین مالتی‌مال، ره صدساله را در 39 ثانیه طی کنید! یک کلیک و تمام؛ حالا شما یک بیزنس آنلاین دارید که آماده موفقیت است. وقت آن رسیده است که کسب‌و‌کار خودتان را بهبود دهید و فروشتان را چندین برابر کنید و این به‌جز پیوستن به بیزنس‌های آنلاین راهی ندارد. نگران مسیر طولانی راه‌اندازی وب‌سایت، هزینه‌ها و مجوزها و تلاش و انتظار برای دیده‌شدن نباشید؛ مالتی‌مال همه موانع را حذف کرده است.

در کم‌تر از 39 ثانیه فروشگاهتان را فعال کنید 

در وبسایت مالتی‌مال ابتدا ثبت نام کنید و سپس اطلاعات محصولات یا خدماتتان را قرار دهید. به‌همین سادگی شما صاحب یک بیزنس آنلاین آماده هستید که روزانه کلی بازدیدکننده دارد. در این فروشگاه کاملا حرفه‌ای محصولات یا خدماتتان را ثبت و ویرایش کنید یا همه‌چیز را به تیم پشتیبانی ما بسپارید. آیا برای داشتن یک کسب‌وکار آنلاین کاملا حرفه‌ای و بدون دردسر با مبالغ باورنکردنی آماده‌اید؟

Image

فروشتان را چندین برابر کنید و از رقبا پیشی بگیرید 

موفقیت یک فرمول ساده دارد: دیده شوید، بازدیدکننده‌ها را به مشتری تبدیل کنید و بفروشید. با پیوستن به مرکز تجاری آنلاین مالتی‌مال، محصولات و خدماتتان را در معرض بازدید چند میلیون نفر قرار ‌دهید. با این روش با صرف کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان دیده شوید و از رقبا پیشی بگیرید. 
همچنین نگران دردسرهای معمول کسب‌و‌کارهای آنلاین نباشید و همه‌چیز را به مالتی‌مال بسپارید. تیم بزرگ مالتی‌مال این‌جاست تا طراحی سایت، مسائل فنی، تولید محتوا، سئو و بهینه‌سازی سایت و پشتیباتی شما را به‌عهده بگیرد. 

با این راه‌حل ساده به کسب‌و‌کارهای موفق آنلاین بپیوندید 

فرقی نمی‌کند صاحب وب‌سایت هستید، محصولی برای فروش دارید، خدمات ارائه می‌دهید یا در اینستاگرام پیج فروشگاهی دارید؛ وقت آن رسیده است که به جمع کسب‌و‌کارهای موفق آنلاین بپیوندید. کافی‌ست از خدمات مالتی‌مال با تجربه بالاترین بازدیدکننده و فروش و همکاری با موفق‌ترین فروشندگان استفاده کنید. با خدمات پیشرفته مالتی‌مال به‌زودی شما هم از بهترین‌ها خواهید بود.

در کوتاه‌ترین زمان، مرکز توجه الگوریتم‌های گوگل باشید

فقط 39 ثانیه وقت لازم دارید تا در مرکز توجه گوگل باشید. با این روش در کم‌ترین زمان، بیشترین مخاطب را جذب خواهید کرد. در واقع یک تیم سئوی قوی در کنار شماست تا بلافاصله در بین فروشگاه‌های بزرگ فعال در گوگل قرار بگیرید. وقت آن رسیده است که دردسرهای سئو و رتبه‌گرفتن در گوگل را فراموش کنید. برای دیده‌شدن کافی‌ست در مالتی‌مال ثبت نام کنید.  

Image

از پلن‌های هیجان‌انگیز درآمدزایی در مالتی‌مال استفاده کنید 

آیا این کمپین فقط برای کسب‌و‌کارها، فروشنگان و ارائه‌دهنگان خدمات است؟ خیر. توجه کنید: ای کسانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنید اما درآمدی ندارید، این کمپین برای شما هم امکان کسب درآمد را فراهم کرده است!
حتی اگر محصولی برای فروش و خدمتی برای ارائه نداشته باشید، باز هم ما به فکر شما هستیم. مالتی‌مال با پلن‌های هیجان‌انگیز درآمدزایی بدون خدمات یا فروش محصول در کنار شماست. در مالتی‌مال عضو شوید، کد منحصربه‌فردتان را دریافت کنید و حالا با همین کد به درآمد برسید. از حالا به بعد هر فروشگاهی که با کد شما در مالتی‌مال عضو شود، شما به درآمد می‌رسید. هر چه معرف فروشگاه‌های بیشتری باشید، پول بیشتری کسب می‌کنید. 

Image

از پشتیبانی 24 ساعته یک تیم حرفه‌ای بهره‌مند شوید 

تیم حرفه‌ای مالتی‌مال در تمام مراحل، از ثبت نام و راه‌اندازی فروشگاه تا پشتیبانی فنی، 24 ساعته در کنار شماست. از مشاوره‌های اولیه گرفته تا رفع مشکلات فنی، تمام خدمات را به شما ارائه می‌دهیم. همان‌طور که گفتیم، مالتی‌مال فکر همه‌چیز را کرده است. چه فرصتی بهتر از این‌که می‌توانید خیلی سریع و بی‌دردسر به جامعه گسترده‌ای از مشتریان دسترسی پیدا کنید، بفروشید و هزاران مشتری وفادار جذب کنید؟

برای خرید آنلاین از آمازون کلیک کنید.

با حداقل قیمت صاحب بیزنس آنلاین شوید 

برای پیوستن به جمع بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بیزنس‌ها و خدمات، به هیچ‌چیز نیاز ندارید جز این‌که به خانواده بزرگ و حرفه‌ای مالتی‌مال بپیوندید. با کم‌ترین هزینه و بدون فوت وقت یا دردسرهای دیگر، کسب‌وکارتان را به دنیای فروش نامحدود آنلاین وارد کنید. در مالتی‌مال، همه‌چیز برای شما آماده است؛ فقط به یک کلیک و ثبت نام نیاز دارید. 
پس از آن اطلاعات محصولات یا خدماتتان را برای پشتیانی ارسال کنید و مابقی کارها را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید. از تولید محتوا و بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جست‌وجو (SEO) گرفته تا امنیت و پشتیبانی فنی، همه‌چیز را به تیم بزرگ مالتی‌مال بسپارید و خودتان روی فروش و گسترش کسب‌وکارتان تمرکز کنید. پس، این فرصت را از دست ندهید و با حداقل هزینه‌ها، کسب‌وکارتان را آنلاین کنید. معلوم نیست این شانس تا کی در اختیار شماست؛ بهتر است زمان را از دست ندهید!
 

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر