افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

کافه‌ها در دنیای امروز تبدیل به یکی از مکان‌های مهم کشور شده‌اند. در طی سال‌ها کافه‌هایی شروع به کار کرده‌اند که نه‌تنها محلی برای نوشیدن قهوه و صرف غذا، بلکه به پاتوقی برای دوستداران فرهنگ و هنر، مکانی برای دورهمی‌های دوستانه و خلوتگاهی برای مطالعه و کار تبدیل شده‌اند.
در این مطلب از مرکز تجاری آنلاین مالتیمال، سفری به شش شهر زیبای ایران، مشهد، تهران، اصفهان، یزد، ساری و شیراز خواهیم داشت و به معرفی بهترین کافه‌های هر شهر می‌پردازیم. 

برای خرید از آمازون به راحتی می‌توانید از ابر فروشگاه مالتی مال استفاده کنید.

کافه ملو، بهشت کیک و قهوه در ساری

برای معرفی کافه‌های جذاب ایران، اول به‌سراغ شمال کشور برویم. حتما شما هم موافق هستید که شمال به آب‌وهوا و طبیعت زیبایش شناخته می‌شود. حالا تصور کنید کافه‌ای در قلب شهر باشد که شما بتوانید مانند کشورهای اروپایی در بیرون از کافه بنشینید و هرآن‌چه را می‌خواهید سفارش دهید. کافه ملو در ساری دقیقا همین‌جا است. درضمن کیک‌های اشتهابرانگیز کافه ملو هم یکی دیگر از نقاط قوت این کافه محسوب می‌شود. 
•    آدرس: ساری، پانزده خرداد، خیابان داراب، خیابان مهدیه ، بین گلشهر و گلشن
•    شماره تلفن: 09115732340

کافه کتاب مهرگان؛ پناهگاهی برای کتاب‌دوستان در ساری

در میان هیاهوی شهر ساری، کافه کتاب مهرگان با ترکیبی از محیط کافه و کتابفروشی همچون گوهری درخشان به چشم می‌آید. این کافه فضایی دنج و آرام برای کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان به قهوه فراهم کرده است.
•    آدرس: ساری، اصفهانی، خیابان سعدی، خیابان فرهنگ
•    شماره تلفن: 01133305116

کافه راستگو؛ پاتوقی برای قهوه‌خورهای حرفه‌ای

حالا دیگر باید سری به تهران بزنیم. تعداد کافه‌ها در شهر تهران بسیار زیاد و انتخاب میان آن‌ها بسیار سخت است. در محدوده انقلاب، اگر به‌دنبال کافه‌ای هستید که هم فضای شخصی در آن رعایت شده باشد، هم قهوه به‌صورت حرفه‌ای سرو شود، پیشنهاد ما کافه راستگو است. 
•    آدرس: تهران، ضلع جنوب‌‌شرقی میدان ولیعصر، کوچه شقایق، پلاک ۶
•    شماره تلفن: ۶۰۵۵ ۸۸۹۲ ۰۲۱

کافه ویکولو؛ ایتالیا در قلب تهران

یکی از بهترین کافه‌های شمال شهر تهران را می‌توان کافه ویکولو دانست. در واقع این کافه روی برج الهیه قرار دارد که با سنگ‌فرش پوشیده و از تزئینات دوره باروک در طراحی داخلی آن استفاده شده است. 
•    آدرس: الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، طبقه ۵، پلاک ۴
•    شماره تلفن: ۰۲۱29205966

کافه دپسا؛ طعم اصیل یزد

کافه دپسا یکی از جذاب‌ترین کافه‌های یزد و البته ایران است. تا‌به‌حال کافه روی پشت‌بام رفته‌اید؟ با دپسا می‌توانید آن را تجربه کنید. کافه دپسا در قلب بافت تاریخی یزد، یک فضای دنج عصرانه‌ای را برای شما فراهم کرده است. 
•    آدرس: یزد، خیابان فهادان، بعد از زندان اسکندر
•    شماره تلفن: 03536301540

کافه دات؛ اروپا در دل شهر تاریخی ایران

کمی از فضای سنتی فاصله بگیریم و به‌سراغ یکی دیگر از جذاب‌ترین کافه‌های یزد برویم. کافه‌ای که با فضای اروپایی خود در قلب یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران، تضادی هیجان‌انگیز ایجاد کرده است. این کافه بزرگ دوطبقه -که بوی عطر قهوه، آن را جذاب‌تر هم کرده است- فضایی بسیار مینیمال و مدرن را دارد. 
•    آدرس: صفاییه، بلوار دانشگاه، نبش طراز یزدی
•    شماره تلفن: 03538413185

کافه آلتو؛ دنیایی از بازی، سرگرمی و طعم‌های دلچسب

در میان انبوه کافه‌های شیراز، نمی‌توان از کافه آلتو نامی نبرد. این کافه که به‌عنوان یکی از معروف‌ترین کافه‌های بردگیم در شیراز شناخته می‌شود، دنیایی از بازی، سرگرمی و طعم‌های دلچسب را دارد. در کنار بازی و سرگرمی، این کافه صبحانه سنتی ایرانی و انگلیسی هم سرو می‌کند تا روزتان را عالی شروع کنید.
•    آدرس: شیراز، ابتدای بلوار ایمان جنوبی، حد فاصل کوچه ۲ و ۴
•    شماره تلفن: 07136317245

عمارت شاپوری؛ سفری به دوران پهلوی در قلب شیراز

اگر به فضای سنتی علاقه‌مند هستید، در قلب شهر تاریخی شیراز، عمارت شاپوری را انتخاب کنید. این کافه که از دوران پهلوی به یادگار مانده است، با معماری سنتی و فضای دلنشینش، شما را به سفری در تاریخ می‌برد. عمارت شاپوری با طراحی زیبا و اصیل ایرانی، نه‌تنها یک کافه، بلکه یک جاذبه گردشگری هم محسوب می‌شود. 
•    آدرس: شیراز، خیام، خیابان لطفعلی‌خان زند، خیابان انوری، خیابان انوری ششم
•    شماره تلفن: 07132347491

کافه ایرونی؛ گشتی در دل تاریخ و هنر ایران

در قلب شهر تاریخی اصفهان، در جوار میدان نقش جهان، کافه ایرونی با آغوش گرم خود، پذیرای گردشگران و اهالی هنر و فرهنگ است. این کافه دنج و زیبا، با فضایی اصیل و ایرانی، شما را به سفری در تاریخ و هنر این سرزمین می‌برد. فضای زیبا و اصیل کافه ایرونی، آن را به لوکیشنی ایده‌آل برای عکاسی تبدیل کرده است. 
•    آدرس: اصفهان، میدان نقش‌جهان، ابتدای خیابان سپه، روبه‌رو بانک تجارت، بازارچه نقش جهان
•    شماره تلفن: 09305079661

چایخانه آزادگان؛ سفری به دنیای عتیقه و طعم‌های اصیل

در قلب اصفهان، چایخانه آزادگان قرار دارد که اگر به دنیای عتیقه علاقه‌مند هستید، بهترین انتخاب است. این چایخانه منحصر‌به‌فرد، فضایی نوستالژیک و پر از اشیاء عتیقه دارد. در چایخانه آزادگان می‌توانید با خیالی آسوده، از طعم‌های اصیل هم لذت ببرید.
•    آدرس: اصفهان، گلبهار، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان نشاط، خیابان حافظ
•    شماره تلفن: 03132211225

کافی‌شاپ گرندزا؛ پاتوقی برای قهوه، گپ و فوتبال

دنبال مکانی دنج برای نوشیدن قهوه و گپ‌و‌گفت با دوستانتان در مشهد هستید؟ شاید هم به تماشای فوتبال علاقه دارید؟ همه این کارها در گرندزا امکان‌پذیر است. این کافه با فضایی دلنشین و صمیمی، گزینه‌ای ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت در کنار عزیزانتان است.
•    آدرس: مشهد، بزرگراه آزادی، آزادی 27
•    شماره تلفن: 09153089395

کافه اپیزود؛ تجربه‌ای دلنشین در وکیل‌آباد مشهد

در قلب منطقه وکیل‌آباد مشهد، کافه اپیزود با فضایی دلنشین و منویی متنوع، پذیرای اهالی این شهر و مسافران است. با قدم‌گذاشتن در کافه اپیزود، گویی وارد باغی سرسبز شده‌اید. گل‌ها و گیاهان طبیعی که در سرتاسر کافه قرار گرفته‌اند، فضایی شاداب و پرطراوت را برای شما به ارمغان می‌آورند.
•    آدرس: مشهد، بین وکیل‌آباد ۶۱ و ۶۳
•    شماره تلفن: 05138933334

گشتی در میان کافه‌های 5 شهر محبوب

کافه‌ها در شهرهای مختلف ایران، پاتوقی دنج و صمیمی برای اهالی و گردشگران هستند. در این مکان‌ها می‌توانید با صرف یک نوشیدنی گرم یا خنک، به همراه دوستان خود گپ بزنید، کتاب بخوانید یا از فضای آرامش‌بخش آن لذت ببرید.
در این مطلب از مالتی‌مگ، به معرفی تعدادی از بهترین کافه‌های شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، ساری، یزد و شیراز پرداختیم. هر کدام از این کافه‌ها، ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم بزنند. سفرتان به ایران پر از خاطرات خوش و طعم‌های به‌یادماندنی باد!

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر