افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

طلا و جواهرات لوکس اکسسوری‌هایی هستند که طراحی خاص، ظرافت و کیفیت ساخت بالایی دارند. در ساخت این اکسسوری‌ها از سنگ‌های گرانبها استفاده می‌شود و قیمت بالاتری نسبت به سایر طلا و جواهرات دارند.
بنابراین خرید این اکسسوری‌ها نیازمند دقت فراوان و رعایت نکاتی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. در این مطلب از مالتی‌مگ به شما خواهیم گفت که هنگام خریدن جواهرات مردانه و زنانه لوکس به چه نکاتی توجه کنید؛ همچنین یک فروشگاه معتبر هم به شما معرفی خواهیم کرد. 

برای خرید طلا و جواهرات زنانه کلیک کنید.

در انتخاب برند طلا و جواهر دقت کنید 

طلا و جواهرات را از برندهای معتبر خریداری کنید. برندهای معتبر، طراحی‌های خاص و کیفیت ساخت بالایی دارند. از همه مهم‌تر، اعتبار فروشنده تا حدود زیادی خیال شما را از بابت کیفیت متریال راحت می‌کند. بنابراین، چه قصد خرید یک دستبند لوکس مردانه را داشته باشید یا یک سرویس جواهر خاص زنانه، انتخاب برند و فروشنده اهمیت بسیاری دارد. 

Image

بودجه موردنظرتان را مشخص کنید 

یکی از مهم‌ترین مراحل انتخاب و خرید طلا و جواهرات لوکس، تعیین بودجه‌ای است که برای خرید در نظر گرفته‌اید. تعیین بودجه و در نظر گرفتن نوسانات روزانه طلا به شما کمک می‌کنند راحت‌تر خرید کنید. با این روش می‌توانید گزینه‌هایی را که در محدوده بودجه شما قرار نمی‌گیرند حذف کنید و سپس با خیالی راحت به‌دنبال اکسسوری موردعلاقه خود بگردید. 

برای خرید سکه و شمش از ابرفروشگاه مالتی مال کلیک کنید.

خلوص و اصل‌بودن طلا را بسنجید 

در انتخاب طلا و جواهرات لوکس علاوه‌بر زیبایی باید به خلوص و اصل‌بودن طلا دقت کنید. خلوص طلا را می‌توانید از روی عیار آن تشخیص دهید. هر واحد عیار طلا معادل 4.2 درصد طلای خالص است. به‌طور مثال وقتی یک طلای 24 عیار می‌خرید به این معنی است که این طلا 99.9 درصد خالص است. همین‌طور یک اکسسوری با طلای 22 عیار 92 درصد خالص است؛ بنابراین، طلا و جواهرات را بدون دانستن عیار و خلوص آن‌ها خریداری نکنید.
مورد بعدی که باید درنظر بگیرید، اصل‌بودن طلایی است که خریداری می‌کنید. یکی از روش‌های تشخیص اصل‌بودن طلا، توجه به کدهایی است که روی طلا حک می‌شوند. هرکدام از کدهای 375، 500، 999، 958، 916، 583 و 585 به شما می‌گویند اکسسوری‌ای که در دست دارید، از طلای اصل ساخته شده است. 

Image

از رنگ‌های جدید طلا استقبال کنید 

در هنگام خرید اکسسوری‌های لوکس، رنگ‌های مختلفی از طلا را خواهید یافت. برخی از این رنگ‌ها مانند طلای سفید یا زرد رنگ‌های متداول جواهرات هستند؛ اما رنگ‌هایی مانند سبز و قهوه‌ای هم وجود دارند که کم‌تر استفاده می‌شوند. اگر به‌دنبال طلا و جوهرات لوکس و کمیاب هستید، بد نیست از رنگ‌های جدید طلا استقبال کنید. رنگ مناسب جواهرات را می‌توانید براساس رنگ پوستتان انتخاب کنید.
برای انتخاب طلا و جواهر مناسب اگر سفیدپوست هستید و پوستی با ته‌رنگ سرد دارید، از طلای سفید و رنگ‌های روشن استفاده کنید. برای رنگ پوست برنزه و گرم، انتخاب طلای زرد یا مایل به زرد مناسب‌تر است. همچنین پوست‌های خنثی می‌توانند از همه رنگ اکسسوری‌ استفاده کنند.

خرید طلای آب شده یکی از آیتم های مالتیمال است که می‌توانید از صفحه آن بازدید کنید.

قبل از خرید مدل‌ها و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید 

برای خرید طلا و جواهرات لوکس عجله نکنید. قبل از خرید، مدل‌ها، طرح‌ها و قیمت‌ها را ببینید و مقایسه کنید. برای پیداکردن لوکس‌ترین و منحصربه‌فردترین طلا و جواهرات، برندهای معتبر را بگردید. برای این منظور خرید سنتی را کنار بگذارید. فروشگاه‌های آنلاینی را انتخاب کنید که به شما اجازه می‌دهند معتبرترین برندهای طلا و جواهر را درکنار هم ببینید. در این فروشگاه‌ها می‌توانید طرح‌ها و قیمت‌های مختلف را باهم مقایسه و سپس خرید کنید.
حتما می‌دانید که گشتن در طلافروشی‌های معتبر به شیوه سنتی چقدر زمانبر خواهد بود. به‌همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اکسسوری‌های لوکس و منحصربه‌فرد، فروشگاه‌های آنلاین را انتخاب کنید. اگر همچنان با ما همراه باشید، در ادامه بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید جواهرات را به شما معرفی می‌کنیم.

ضمانت‌نامه و فاکتور معتبر دریافت کنید 

از نکات مهم دیگری که در هنگام خرید طلا و جواهرات لوکس باید در نظر بگیرید، ضمانت‌نامه، فاکتور معتبر و خدمات پس‌ از فروش است. خدمات پس‌ از فروش شامل مواردی مانند تغییر سایز، آبکاری و تعمیراتی از این دست است.
این موارد باید در ضمانت‌نامه معتبری که تحویل می‌گیرید قید شده باشد. از طرفی، شما باید طلا و جواهرات را به‌همراه یک فاکتور خرید دقیق تحویل بگیرید. فاکتور باید بدون خط‌خوردگی و شامل مشخصات کامل محصولی که می‌خرید باشد. 

Image

لوکس‌ترین جواهرات و معتبرترین برندها در مالتی‌مال 

طلا و جواهرات لوکس و منحصربه‌فرد را فقط از مالتی‌مال خریداری کنید. مالتی‌مال یک فروشگاه بزرگ آنلاین است که با معتبرترین و بهترین برندهای طلا و جواهر همکاری می‌کند. در این فروشگاه بزرگ، اکسسوری‌های بهترین برندها را با یکدیگر مقایسه و با خیالی راحت از کیفیت و متریال به‌کاررفته، خرید کنید.
تنوع محصولات و امکان مقایسه طرح‌ها و قیمت‌ها تنها ویژگی مالتی‌مال نیست. در این فروشگاه می‌توانید باکیفیت‌ترین طلا و جواهرات را با ضمانت‌نامه، فاکتور خرید معتبر، خدمات پس ‌از فروش حرفه‌ای و شناسنامه تحویل بگیرید. با خرید از مالتی‌مال دیگر نیازی نیست نگران طلاهای تقلبی باشید.
همچنین برای دسترسی به مجموعه‌ای از برندهای متنوع طلا و جواهرات، نیازی به ساعت‌ها رانندگی و پاساژگردی و صرف وقت و انرژی نیست. در هر ساعتی از شبانه‌روز اکسسوری‌های لوکس موردعلاقه خود را از فروشگاه‌های مالتی‌مال سفارش دهید و در کم‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر