افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

مالتی‌مال با ثبت فروشگاه‌ها و ارائه انواع خدمات از جمله رزرو سالن‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و اقامتگاه‌‌ها به کاربران امکان می‌دهد نیازهای خود را در یک پلتفرم یکپارچه مدیریت کنند.

 

مرکز تجاری آنلاین مالتی‌مال چگونه کار می‌کند؟

 

سایت مالتی‌مال یک مرکز تجاری آنلاین بزرگ محسوب می‌شود که فروشگاه‌ها و بخش‌های مختلف زیادی را در خود جای داده است. شما در مالتی‌مال می‌توانید خرید کنید، محصولات خود را بفروشید، سالن‌ ورزشی، آرایشگاه‌ و اقامتگاه‌‌ رزرو کنید و از دیگر خدمات آن بهره ببرید.

در بدو ورود به این مرکز تجاری آنلاین، شما با 5 بخش‌ مختلف که شامل فروشگاه‌ها، خدمات، بخش تخفیف‌ها، برندها و بخش آلین است مواجه می‌شوید. هریک از این بخش‌ها امکانات و خدمات خاصی را برای کاربران سایت فراهم می‌کنند که در ادامه هر یک از بخش‌های سایت را بررسی می‌کنیم.

 

(فروشگاه) : در بخش فروشگاه‌های مالتی‌مال چه می‌گذرد؟

در اولین بخش مالتی‌مال، فروشگاه‌ها قرار گرفته‌اند. فروشگاه‌های این مجموعه 15 نوع دسته‌بندی دارند که شامل پوشاک، اکسسوری، جواهرات، خوراکی و ویتامین، کافه، سلامت و زیبایی و غیره می‌شود.

در این بخش، می‌توانید به طیف وسیعی از فروشندگانی که محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند، دسترسی پیدا کنید. علاوه‌بر این، می‌توانید به‌عنوان فروشنده با اسم و برند خاص خودتان، جایگاهی در مالتی‌مال دریافت کنید و محصولات خود را در صفحه مخصوص به خودتان بفروشید. در واقع، مالتی‌مال برای هر فروشگاه، یک وب سایت شخصی سازی فروشگاهی اختصاص می‌دهد.

شما می‌توانید برای دسترسی آسان به فروشگاه مورد نظرتان، آن را فالو کنید، نظراتتان را درمورد آن بنویسید یا سوالات پیش‌آمده را از فروشنده مورد نظر بپرسید.

در مالتی‌مال می‌توانید محصول سفارشی ثبت کنید

آیا می‌دانستید در برخی از فروشگاه‌های مالتی‌مال امکان ثبت سفارش هم وجود دارد؟ به‌عنوان مثال، شما می‌توانید مدل خاصی از گردنبند را به فروشگاه طلا سفارش دهید تا بسازد. البته، در نظر داشته باشید که فروشنده می‌تواند سفارش شما را قبول یا رد کند.

علاوه‌بر محصولات ایرانی، می‌توانید محصولات متنوع خارجی از برندهای بزرگ جهانی را هم به‌واسطه فروشگاه‌های مالتی‌مال تهیه کنید. به این صورت که شما لینک محصول مورد نظرتان را  از سایت آمازون ، علی بابا و غیره در صفحه فروشگاهی کپی و برای فروشنده مورد نظرتان ارسال می‌کنید. بعد از استعلام قیمت، فروشنده محصول شما را ارسال می‌کند.

 

(خدمات): چه خدماتی در مرکز تجاری آنلاین مالتی‌مال ارائه می‌شوند؟

بخش خدمات از 4 دسته‌بندی تشکیل شده است که شامل سالن‌های زیبایی (سالن‌های زیبایی آقایان و خانم‌ها)، باشگاه‌های ورزشی، مطب و کلینیک پزشکی و اقامتگاه‌ها می‌شود. پزشکان سراسر کشور، صاحبان باشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی و اقامتگاه‌ها می‌توانند در بخش خدمات مالتی‌مال فعالیت کنند. شما می‌توانید به‌جای دریافت نوبت حضوری، هر ساعت و روزی را که خواستید در این بخش از سایت به‌شکل آنلاین رزرو و هزینه را به‌صورت پیش‌پرداخت یا به‌طور کامل پرداخت کنید.

 

(تخفیفات): چگونه از مالتی‌مال تخفیف بگیریم؟

در این بخش همه فروشگاه‌ها و ارائه‌دهنده‌های خدمات می‌توانند تخفیفات را برای هر مورد و محصولی که تمایل دارند، اعمال کنند. این محصولات و خدمات تخفیف‌خورده، به‌صورت هم‌زمان هم در صفحه فروشگاه‌ها و هم در این بخش قابل مشاهده است.

اعمال این تخفیفات برای فروشگاه‌ها به این صورت است که فروشگاه مقدار تخفیف و زمان مورد نظر برای تخفیف را به مالتی‌مال اطلاع می‌دهد و مالتی‌مال این تخفیف را اعمال می‌کند.

 

(برند): به محصولات برندهای بزرگ دنیا دسترسی دارید

در این قسمت از مالتی‌مال، محصولات برند فروشگاه‌ها در دسته‌بندی برندهای مختلف قرار می‌گیرند و با کلیک روی هر برند، محصولات مربوط به آن نمایش داده می‌شود. در این بخش می‌توانید به طیف گسترده‌ای از محصولات بزرگ‌ترین برندهای جهان دسترسی داشته باشید.

 

(آلین): ارزش‌گذاری‌های مختلف محصولات را در بخش آلین ببینید

بخش آلین دارای 5 قسمت به اسم‌های مارس، ژوپیتر، سترن، اورانوس و نپتون است. در هر یک از این قسمت‌ها مبلغی نوشته شده است که بیانگر ارزش محصولات آن قسمت‌هاست. برای مثال، محصولاتی که در دسته‌بندی مارس قرار دارند، در حال حاضر ارزشی حدود 100 تا 500 هزار تومان دارند. البته توجه داشته باشید که خرید از بخش آلین تنها از طریق کیف پول مالتی‌مال شما امکان‌پذیر است.

 

کیف پول مالتی‌مال کلید خرید شما از بخش آلین

شما با واردشدن به سایت مالتی‌مال و واردکردن شماره همراه خود، یک حساب کاربری و کد همکاری دریافت می‌کنید. به‌ازای هر فروشگاهی که توسط کد معرف یا کد همکاری شما ثبت می‌شود، از هر فروش آن فروشگاه، شما مبلغی را به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌کنید. این مبلغ به کیف پول شما در مالتی‌مال واریز می‌شود. لازم‌به‌ذکر است که شما می‌توانید کیف پول خود را با کارت بانکی هم شارژ کنید و مبلغ آن را افزایش دهید تا بتوانید در خریدهایتان از آن استفاده کنید.

 

 

 

نظرات کاربران + افزودن نظر
حسینی

بسیار عالی

هادی

مرکز خرید آنلاین ، واژه‌ی درستی برای این مجموعه است. موفق باشید.

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر