افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

مراقبت و زیبایی مو از مسیر دنبال‌کردن سبک زندگی سالم و به‌دور از استرس عبور می‌کند. شما نه‌تنها برای جلوگیری از ریزش مو، بلکه برای رشد و تقویت مو نیاز به پیروی از راهکارهای ایده‌آل در زندگی روزمره خود دارید. 
این راهکارها اصلا دشوار نیستند و کافیست یک‌سری تغییرات جزئی در سبک زندگی‌تان ایجاد کنید تا به‌مرور از شر ریزش مو خلاص شوید؛ حتی در دوران بزرگسالی هم با چنین مشکلاتی دست‌وپنجه نرم نخواهید کرد. ما در این مقاله از مرکز تجاری آنلاین مالتی مال، قصد داریم روش‌هایی را بررسی کنیم که اگر اجرایی شوند، تاثیر شگرفشان را در رشد و تقویت مو نشان خواهند داد؛ پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید که خبرهای خوبی برایتان داریم! 

مراقبت و زیبایی مو؛ توجه زیاد به این راهکارها 

مراقبت و زیبایی مو نیاز به تغییر در یک‌سری عادت‌ها و اضافه‌کردن عادت‌های جدید به زندگی دارد. در این بخش با راهکارهایی که به شما ارائه خواهیم داد، نه‌تنها با ریزش مو خداحافظی خواهید کرد، بلکه پس از گذشت چند ماه و با عملی‌کردن همین روش‌های ساده، صاحب موهایی پرپشت خواهید شد. این روش‌ها برای مراقبت و زیبایی مو به‌صورت زیر هستند:

برای خرید محصولات سلامت و زیبایی از مالتی مال کلیک کنید.

مصرف قرص‌های مکمل

قرص‌های مکمل زیادی وجود دارند که مختص جلوگیری از ریزش مو و تقویت و رشد موهای سر تولید می‌شوند؛ برای نمونه قرص زینک مکمل خوبی برای مراقبت و زیبایی مو محسوب می‌شود که با گذشت زمان و با استمرار در مصرف، از ریزش مو جلوگیری می‌کند. 
علاوه‌بر زینک، مصرف مولتی‌ویتامین‌ها در رشد و تقویت مو تاثیر بسزایی دارند؛ با این حال پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به خرید و مصرف هر مکملی، حتما چکاپ کامل انجام دهید و سپس با مشورت پزشک، مصرف مکمل‌های تقویت‌کننده مو را آغاز کنید. 

Image

شما می‌توانبد خرید لوازم آرایشی خود را از مالتیمال انجام دهید.

مراقبت‌های مو 

موی سر نیز نیاز به مراقبت دارد و به همین خاطر باید جدی گرفته شود. مراقبت و زیبایی مو از مسیر انجام اموری مانند خشک‌کردن اصولی موها، روغن‌تراپی، کراتین و پروتئین‌تراپی می‌گذرد؛ به‌شرطی‌که مراکز ارائه‌دهنده چنین خدماتی از مواد اصل و باکیفیت استفاده کنند. توجه داشته باشید که در روند احیا مو نباید افراط به‌خرج دهید؛ وگرنه دوباره با مشکلات ریزش مو دست‌وپنجه نرم خواهید کرد. 

برای خرید لوازم مراقبت از مو کلیک کنید.

تغذیه اصولی و مناسب

رژیم غذایی تاثیری مستقیم روی مراقبت و زیبایی مو دارد. اگر از تغذیه اصولی پیروی کنید و مواد معدنی و ویتامین‌های لازم به بدنتان برسد، دچار ریزش مو نمی‌شوید و حتی به این طریق سرعت رشد موهای شما افزایش می‌یابد. محصولات و غذاهای مصرفی شما برای رشد و تقویت مو باید به شرح زیر باشند:

•    آهن
از ضروری‌ترین ترکیبات برای جلوگیری از ریزش مو می‌توان به آهن اشاره کرد. اگر دچار کم‌خونی هستید، احتمالا با ریزش مو هم مواجهید؛ پس غذاهایی در رژیم و تغذیه خود قرار دهید که حاوی مقادیر بالایی از آهن باشند. کشمش، انجیر، خرما و زردآلو از جمله میوه‌های غنی از آهن هستند. علاوه‌بر این، مواد غذایی دیگری مانند گوشت قرمز، حبوبات، اسفناج و جگر هم آهن فراوانی در خود جای داده‌اند. 

•    پروتئین
کمبود پروتئین در بدن باعث ضعیف‌شدن و شکنندگی موها می‌شود. اگر برای مراقبت و زیبایی مو، رژیم غذایی خود را پر از پروتئین کنید، دچار ریزش مو نخواهید شد و از شکنندگی موها به این طریق می‌توانید جلوگیری کنید. انواع گوشت، تخم‌مرغ، حبوبات و آجیل‌ها پروتئین بالایی دارند و باید هر روز به‌مقدار لازم مصرف شوند. 

•    ویتامین C
ویتامین سی بیشترین نقش را در تولید کلاژن دارد و با جذب آهن باعث رشد و تقویت موی سر می‌شود؛ پس در رژیم غذایی خود برای مراقبت و زیبایی مو، مصرف مواد حاوی ویتامین C مانند توت‌فرنگی، بلوبری، انواع کلم، گوجه و مرکبات را فراموش نکنید.

•    امگا 3
سلامت و درخشندگی موها به مصرف امگا 3 وابسته است. شما می‌توانید مکمل امگا 3 را از داروخانه خریداری و مصرف کنید؛ اما راهکار بهتر برای مراقبت و زیبایی مو، اضافه‌کردن مواد غذایی حاوی امگا 3 به رژیم غذایی است. ماهی سالمون، گردو، تخم کتان و غیره از جمله مواد سرشار از امگا 3 هستند. 

Image

خرید لوازم بهداشتی از مالتیمال تضمین کننده سلامتی شما است.

شامپو ضدریزش و تقویت‌کننده مو 

در مراحل بعدی، برای مراقبت و زیبایی مو با تجویز پرشک می‌توانید سراغ استفاده از شامپوهای تقویت‌کننده و ضدریزش مو بروید. این شامپوها با فرمولاسیون خاصی که دارند، ریشه موهای شما را تقویت می‌کنند و به این طریق از ریزش مو جلوگیری به‌عمل می‌آورند. 
در خصوص استفاده از هر نوع شامپویی و نه‌فقط شامپوهای ضدریزش مو، به این نکته توجه کنید که استفاده از شامپو را به 2 تا 3 بار در هفته کاهش دهید؛ چراکه استفاده روزانه از شامپو به‌خاطر برخورداری از مواد شیمیایی باعث آسیب به تارهای مو می‌شود و چربی یا خشکی مو را افزایش می‌دهد. البته این هم باید تحت نظر پزشک متخصص باشد و طبق تجویز ایشان باید پیش بروید.

Image

خرید لوازم مراقبت پوست از مالتی مال برای پوست شما شادابی و جوانی به ارمغان می‌آورد.

راهکار پیشنهادی جامع برای مراقبت و زیبایی مو 

شما برای عملی‌کردن تک‌تک راهکارهایی که در این نوشته برای شما شرح دادیم، نیاز به یک برنامه مشخص دارید. شاید در نگاه اول ایجاد عادت‌های جدید با رژیم غذایی اصولی، مصرف داروهای مکمل، شامپوهای تقویت‌کننده و انجام مراقبت‌های مو کمی سخت باشد؛ اما نگران نباشید! مالتی‌مال فکر همه‌جای کار را کرده است. 
دسترسی به داروخانه‌ها برای خرید قرص‌های مکمل، سالن‌های زیبایی برای انجام مراقبت‌های مو، فروشگاه‌های موادغذایی و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی در دسته‌بندی‌های پلتفرم مالتی‌مال، کار را برای شما آسان می‌کند. دیگر جای هیچ عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و شما می‌توانید 0 تا 100 راهکارهای جامع برای مراقبت و زیبایی مو را به این شکل به‌اجرا درآورید! اگر به مطالب آموزشی در خصوص سلامت علاقه‌مندید، مالتی‌مگ را فراموش نکنید.
 

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر