افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

کامپیوتر اسمبل یا جمع‌آوری‌شده ممکن است هزینه زیادی داشته باشد؛ اما چگونه می‌توانیم با کم‌ترین هزینه بهترین سیستم را جمع‌آوری کنیم؟ خرید  قطعات مورد نیاز یک کامپیوتر به‌صورت جداگانه و سرهم‌بندی دستی آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید یک کامپیوتر ازپیش‌آماده است. با اسمبل دستی قطعات، در آینده ارتقای سیستم  ساده‌تر خواهد بود و دیگر نیازی به تعویض سیستم نخواهید داشت. 
خرید لپ‌تاپ، کامپیوترهای دسکتاپ آماده یا رایانه‌های همه‌کاره می‌توانند هزینه بسیار بیشتری نسبت به تهیه جداگانه قطعات داشته باشند. برای این‌که خودتان یک کامپیوتر ارزان اما با کارایی بالا جمع کنید، باید از قبل در مورد هریک از قطعات مورد نیاز تحقیق کنید. اگر قصد دارید خودتان با کم‌ترین هزینه بهترین سیستم را اسمبل کنید، با این بلاگ از مرکز تجاری آنلاین مالتیمال همراه باشید.

برای خرید قطعات دیجیتال از مالتی مال کلیک کنید.

Image

کامپیوتر اسمبل‌شده؛ گام‌هایی که باید بردارید

اگر قصد دارید سیستمی با کم‌ترین هزینه و بالاترین کارایی اسمبل کنید، باید هدفمند و هوشمندانه پیش بروید. شما برای این کار باید با برنامه‌ریزی مناسب و زمان‌بندی دقیق، چهار قدم اصلی را طی کنید. در ادامه به توضیح هریک از این گام‌ها می‌پردازیم.

گام اول خرید کاپیوتر؛ تهیه فهرست از قطعات مورد نیاز

برای اسمبل‌ دستی یک سیستم کامپیوتری به قطعات مختلفی نیاز دارید و باید از قبل در مورد هریک از آن‌ها اطلاعات کافی به‌دست آورید. یک فهرست از تمام قطعات مورد نیاز تهیه کنید و در مورد کیفیت هرکدام از آن‌ها اطلاعات به‌دست آورید. شما برای جمع‌آوری یک سیستم کامپیوتری به قطعات زیر نیاز خواهید داشت:
•    مادربرد
•    CPU
•    کارت گرافیک
•    RAM
•    هارددیسک یا SSD
•    فن خنک‌کننده
•    کیس
•    مانیتور
•    ماوس
•    منبع تغذیه (POWER)

برای خرید کامپیوتر از ابرفروشگاه مالتی مال کلیک کنید.

Image

گام دوم: تخصیص بودجه به هر یک از قطعات

پس از تهیه فهرست کامل از لوازم مورد نیاز، گزینه‌های اصلی خود را مشخص کنید. اول باید نوع کاربری خود را تعیین کنید و تنها به‌سراغ چیزی بروید که دقیقا به آن نیاز دارید. اگر کاربری شما در حد مالتی‌مدیا باشد، نیازی نیست برای هر یک از قطعات  هزینه سرسام‌آوری بپردازید. در صورتی که یک برنامه‌نویس حرفه‌ای، طراح گرافیک یا گیمر هستید، باید قطعات قدرتمندتری انتخاب کنید.
براساس نوع نیاز خود تصمیم بگیرید که برای هر قطعه چقدر می‌توانید بودجه در نظر بگیرید. برای این کار باید اولویت‌های خود را به‌روشنی مشخص کنید؛ به‌عنوان مثال از خود بپرسید کارت گرافیک برای شما اهمیت بیشتری دارد یا میزان فضای ذخیره‌سازی؟ بیشترین بودجه را به مهم‌ترین قطعاتی که برای کار خود لازم دارید اختصاص دهید و پس از آن سایر لوازم را تهیه کنید.

با مالتی مال می‌توانید به راحتی خرید از آمازون را انجام دهید.

گام سوم: پیگیری تخفیف‌ها و جشنواره‌ها

هزینه‌های لوازم و قطعات دیجیتالی، یک عدد ثابت نیست و قیمت‌ها مدام در حال نوسان هستند. اگر می‌خواهید یک سیستم اقتصادی اسمبل کنید، باید پیگیر تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروشگاه‌ها باشید. شما می‌توانید با دنبال‌کردن اخبار مالتی‌مال از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی از آخرین تخفیفات آن آگاه شوید.

گام چهارم: اسمبل سیستم

آخرین مرحله جمع‌آوری یک سیستم، اسمبل آن است. اگر قصد دارید این کار را به‌تنهایی انجام دهید باید دانش کافی داشته باشید. هرگز بدون مهارت کافی قطعات را اسمبل نکنید و پیشنهاد می‌شود از یک متخصص برای جمع‌کردن سیستم کمک یا راهنمایی بخواهید.

Image

جمع‌آوری سیستم کامپیوتر با مالتی مال!

شاید انتخاب قطعات مناسب کامپیوتری با توجه به تنوع بالای محصولات برای شما هم سخت و تا حدی چالش‌برانگیز باشد. مالتی‌مال راه را برای شما آسان کرده است و تنها با مراجعه به بخش فروشگاه‌های قطعات دیجیتالی آن می‌توانید هر آن چه را که نیاز دارید با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه تهیه کنید. شما می‌توانید محصولات فروشندگان مختلف فعال در مالتی‌مال را با هم مقایسه کنید و از آن‌ها برای انتخاب بهتر راهنمایی بخواهید.
 

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر