افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

دنیای گیمینگ را می‌توانیم جهانی فراتر از واقعیت بدانیم؛ جایی که می‌توانیم از دغدغه و استرس زندگی واقعی فرار کنیم و به مکانی هیجان‌انگیز پا بگذاریم. اما برای لذت‌بردن از این دنیای هیجان‌انگیز، داشتن وسایل گیمینگ با‌کیفیت ضروری است و بدون آن‌ها خبری از این لذت نیست.
در دنیای بزرگ برندهای وسایل گیمینگ، کدام‌یک از دیگری بهتر است؟ در این مطلب از مرکز تجاری آنلاین مالتیمال می‌خواهیم بهترین برندهای تولیدکننده وسایل گیمینگ را معرفی و بررسی کنیم؛ اما پیش از آن، باید بدانید چرا داشتن بهترین تجهیزات گیمینگ اهمیت دارد؟ 

Image

برای بررسی و خرید وسایل دیجیتالی کافی است کلیک کنید.

وسایل گیمینگ با‌کیفیت؛ آنچه برای پیروزی به آن احتیاج دارید 

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد به سراغ بازی‌کردن می‌روند، لذت پیروزی است. باید بدانید در کنار مهارت، یکی از فاکتورهایی که باعث برد شما می‌شود، تجهیزات با کیفیت گیمینگ است. مثلا یک کیبورد گیمینگ با کیفیت، باعث می‌شود خستگی گیمرها کمتر شود. به‌علاوه کیبوردهای گیمینگ عمدتا حساسیت بالایی دارند؛ که در نتیجه نیاز به فشردن هیچ‌کدام از دکمه‌ها تا انتها نیست و به‌واسطه آن، سرعت که نقش مهمی در بازی دارد افزایش می‌یابد. 
همچنین نورهای رنگی پس‌زمینه کیبورد باعث راحتی بازی در تاریکی شب می‌شود. از طرفی یک ماوس گیمینگ با کیفیت به شما کمک می‌کند، تا حرکت سریع‌تری داشته باشید و  هدست مخصوص گیمینگ هم نه‌تنها باعث می‌شود تا فقط روی بازی تمرکز کنید؛ بلکه مجهز به میکروفون هم هست. در‌نتیجه می‌توانید در طول بازی بدون حواس پرتی با سایر هم تیمی‌هایتان ارتباط داشته باشید. 

برای خرید لپ تاپ از ابرفروشگاه مالتی مال کلیک کنید.

ریزر (Razer)؛ پیشگام در دقت

اگر به دنیای گیم علاقه‌مند باشید، می‌دانید که فناوری پیشرفته و دوام از جمله ویژگی‌های مهم وسایل گیمینگ هستند. برند ریزر یکی از برندهای مهم دنیای گیمینگ است؛ که لوازم آن به طراحی زیبا و داشتن ویژگی‌های پیشرفته مانند نورپردازی RGB، کلیدهای قابل تنظیم و همچنین دوام بسیار بالا معروف هستند. اگر جزو گیمرهایی هستید که به‌دنبال بهترین عملکرد می‌گردید، برند ریزر بهترین انتخاب است.

Image

برای انواع خرید آنلاین از مالتی‌مال کلیک کنید.

لاگی‌تک (Logitech)؛ هنر اجرا

Logitech G، بخش بازی برند Logitech است و توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یک شرکت مطرح در بازار لوازم جانبی بازی تضمین کند. این شرکت که به‌خاطر تجهیزات جانبی بازی خود مانند سری Logitech G Pro مشهور بوده، عملکرد و قابلیت اطمینان محصولات خود را در اولویت قرار داده است.

الین‌وار (Elinvar)؛ همگام با تنظیمات شخصی‌سازی گیمر

برند الین‌وار یکی دیگر از برندهای شناخته شده در صنعت بازی است؛ که طیف وسیعی از انواع لوازم بازی از انواع لپ‌تاپ‌ها تا رایانه‌های رومیزی، نمایشگرها، کیبورد، ماوس و هدست‌ها را شامل می‌شود. لوازم بازی این برند به دلیل ویژگی‌های پیشرفته، طراحی زیبا و همچنین عملکرد عالی در میان گیمرها بسیار محبوب هستند. همچنین قابلیت تنظیم این وسایل به گیمرها قدرت عمل فوق‌العاده‌ای در طول بازی می‌دهد.

کورسیر (Corsair)؛ آزاد‌کردن قدرت بازی

کورسیر یکی دیگر از برندهای شناخته‌شده بازار لوازم جانبی بازی است؛ که طیف وسیعی از محصولات بازی را با عملکرد بالا ارائه می‌دهد. این محصولات می‌توانند تجربه بازی گیمر را بهبود ببخشند. محصولات این شرکت شامل ماوس‌های بازی، کیبورد، هدست و سایر لوازم جانبی و به زیبایی، دوام و عملکرد عالی معروف هستند. 

استیل سریز (SteelSeries)؛ بالا‌بردن کیفیت بازی

استیل سریز یک برند معتبر در بازار لوازم جانبی بازی است. این برند هم مانند سایر برندهایی که تاکنون معرفی کردیم به کارایی بالا، دقت عالی و دوام فوق‌العاده شناخته می‌شود. محصولات این شرکت هم متنوع هستند و شامل ماوس‌های بازی، کیبورد ،هدست و سایر لوازم جانبی می‌شوند.

کولر مستر (Cooler Master)؛ همراهی عملکرد با زیبایی

 کولر مستر یک برند معتبر در بازار لوازم جانبی بازی است که مجموعه‌ای از محصولات بازی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. این محصولات هم عملکرد عالی دارند و هم به دوام طولانی‌مدتشان معروف هستند. محصولات این شرکت شامل ماوس‌های بازی، هدست، کیبورد و سایر لوازم جانبی بازی می‌شوند. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده برند کولر مستر طراحی ارگونومیک وسایل آن است.

هایپرایکس (HyperX)؛ تعریف مجدد راحتی

هایپرایکس یکی از برندهای معتبر در بازار لوازم جانبی بازی بوده که به دلیل طیف وسیع محصولات درکنار کیفیت بالای آن‌ها شناخته شده است. محصولات این شرکت شامل کیبورد، هدست‌های مخصوص بازی، ماوس و سایر لوازم جانبی می‌شوند. اگر جزو گیمرهای هستید که سبک و عملکرد وسایل بازی برایتان اهمیت دارد لوازم جانبی بازی هایپر می‌تواند شما را راضی کند.

Image

بهترین‌های هر برند

بهترین‌های هر برند را می‌توانید در جدول زیر ببینید:
نام وسیله جانبی بازی    بهترین مدل‌ها
ماوس    Razer Deathadder Elite
Corsair M65 Pro
Razer Naga Hex V2
SteelSeries Sensei 310
صفحه‌کلید     Corsair K70 LUX RGB
Corsair Strafe RGB
Razer Black widow Chroma V2
Logitech G810
هدست    Razer Kraken X Lite 7.1.
Logitech G332 Gaming.
Razer BlackShark V2 X.
Corsair Corsair HS70.
Razer Kraken V3.

جهانی دیگر با بهترین وسایل گیمینگ

در حالی که برای عاشقان دنیای بازی، گیم فرصتی برای تجربه یک زندگی دیگر است، این تجربه می‌تواند با استفاده از بهترین وسایل گیمینگ عالی‌تر شود. در این مطلب از مالتی‌مگ بعضی از بهترین برندهای وسایل گیمینگ را معرفی کردیم تا شما آن‌ها را بهتر بشناسید. اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مالتی‌مگ را دنبال کنید.
 

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر