افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

دکوراسیون داخلی مجموعه اقداماتی است که باعث می‌شود فضا، اثاثیه و رنگ‌ها بهتر به‌نظر برسند. به‌طور مثال چیدمان اثاثیه می‌تواند، در بزرگ یا کوچک‌به‌نظررسیدن فضا تاثیرگذار باشد. این اقدامات هنرمندانه به شما کمک می‌کنند روی جنبه‌های مثبت فضا تاکید و جنبه‌های منفی آن را کم‌رنگ کنید یا از بین ببرید. ابزار دکوراسیون منزل نورپردازی، چیدمان اصولی اثاثیه، شناخت فضا، انتخاب پالت رنگی، استفاده هنرمندانه و به‌جا از اکسسوری‌ها و تعیین یک سبک واحد است.
چیدمان فضا ریزه‌کاری‌های بسیاری دارد و کاری تخصصی است. با این‌حال با کمی جست‌و‌جو می‌توانید ایده‌های جذابی را پیدا کنید که کمک می‌کنند، دکوراسیون منزل خود را بهبود دهید. در این مطلب از مرکز تجاری آنلاین مالتیمال به چند ایده خفن دکوراسیون منزل می‌پردازیم که شما را در ایجاد فضای محبوب‌تان کمک می‌کنند. 

برای یک چیدمان موفق این مراحل را طی کنید

دکوراسیون موفق نیازمند چند مرحله است. قبل از اینکه به ایده‌های کاربردی برای چیدمان منزل بپردازیم، بد نیست این مراحل را مرور کنیم. برای یک چیدمان اصولی و موفق به این موارد نیاز دارید: 
•    انتظارات و نیازهای خود را در دکوراسیون جدید مشخص کنید.
•    سبک مشخصی را انتخاب کنید تا راحت‌تر تصمیم بگیرید که به‌دنبال چه هستید و برای رسیدن به آن چه ابزاری نیاز دارید.
•    بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید و براساس اهمیت، آن را به هزینه‌ها تقسیم کنید.
همچنین ایده‌های مناسب فضا و سبک خودتان را جمع‌آوری کنید. جمع‌آوری ایده برای استفاده از اکسسوری، انتخاب پالت‌های رنگی، عکس دکوراسیون‌های مورد علاقه و ایده‌های خوب چیدمان به شما کمک می‌کنند، راحت‌تر به دکوراسیون مورد علاقه خود برسید. در ادامه به چند ایده مناسب می‌پردازیم.

برای خرید دکوراسیون خانه و  خرید اکسسوری از مالتی مال کلیک کنید.

Image

1.    از قفسه‌ها و شلف‌های تزیینی استفاده کنید

یک ایده بسیار خوب و کم‌ هزینه برای دکوراسیون منزل، استفاده از قفسه‌ها و شلف‌های تزئینی است. داخل این قفسه‌ها را می‌توانید بر اساس روحیات و سلیقه‌ای که دارید از کتاب، ظروف تزیینی، مجموعه‌ها و کلکسیون‌های شخصی، اشیاء خاطره انگیز، شمع‌ یا قاب عکس و... پر کنید.
در بازار انواع مختلفی از این قفسه‌‌ها و شلف‌ها با متریال مختلف وجود دارند. بر اساس سبکی که در نظر گرفته‌اید و طرحی که دارید، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. برای این منظور فروشگاهی را بیابید که مجموعه متنوعی از این محصولات را ارائه دهد. تنوع محصول کمک می‌کند تا محدودیتی برای انتخاب نداشته باشید.  

برای خرید لوازم خانگی برقی از مالتیمال کلیک کنید.

2.    از آینه‌ها و ظروف دیواری دکوراتیو کمک بگیرید

المان‌های دیواری دکوراتیو ابزار مهمی در دکوراسیون منزل هستند. آینه به فضاهای کوچک و راهروهای باریک وسعت می‌دهد و باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. یک دیوار کامل یا بخشی از آن را با آینه بپوشانید یا از آینه‌های چندتکه و دکوری استفاده کنید. فرقی نمی‌کند، در هرصورت استفاده از آینه یک ایده بسیار موثر و خوب است.
از طرفی بشقاب‌های تزیینی و دیواری به فضا حال‌و‌هوای تازه‌ای می‌بخشند. این بشقاب‌های را می‌توانید در طرح‌ها و جنس‌های مختلف از چینی و سفالی تا بشقاب‌های حصیری به‌کار ببرید و شکل جدیدی به فضا ببخشید.  

برای خرید از آمازون به راحتی می‌توانید از ابر فروشگاه مالتی مال استفاده کنید.

3.    از میزو صندلی‌های خاص استفاده کنید

برای داشتن یک دکوراسیون جدید، همیشه لازم نیست تمام مبلمان خانه را تعویض کنید. گاهی استفاده از یک میز یا کنسول خاص، یک مبل تک دست‌ساز یا یک صندلی با طراحی منحصربه‌فرد دکوراسیون شما را از یکنواختی و تکرار نجات می‌دهد. استفاده از مبلمان خاص می‌تواند یک ایده با بودجه پایین و متوسط یا یک ترفند لاکچری و گران‌قیمت باشد. یعنی شما با هر بودجه‌ای می‌توانید از این ایده در دکوراسیون خود استفاده کنید. 

Image

4.    از وسایل نورپردازی غافل نشوید

جاشمعی‌های خاص، انواع آباژور و لوستر و شمع‌های زیبا می‌توانند دکوراسیون شما را بهبود دهند. این ابزار به شما در ایجاد فضایی گرم، رمانتیک و دوست‌داشتنی کمک می‌کنند. فراموش نکنید که نور مهم‌ترین ابزار دکوراسیون داخلی است. پس چه نور طبیعی و چه نور مصنوعی، فرقی نمی‌کند از این ابزار برای یک دکوراسیون حرفه‌ای و زیبا کمک بگیرید. 
انواع و اقسام جاشمعی‌های رومیزی یا آویز و انواع مختلفی از آباژورها در بازار موجود هستند که می‌توانید بر اساس فضایی که دارید و سبکی که برای چیدمان انتخاب می‌کنید، از آن‌ها استفاده کنید. 

شما می‌توانید خرید لوازم آشپزخانه خود را در مالتی مال به راحتی انجام دهید.

5.    از کوسن‌ها به‌شکلی هوشمندانه استفاده کنید

همین کوسن‌های ساده و نه‌چندان گران‌قیمت در فضاهای یکنواخت، قدیمی یا بی‌روح اتاق‌های نشیمن و پذیرایی معجزه می‌کنند. کوسن‌ها را می‌توانید در هر طرح و اندازه و با هر بودجه‌ای خریداری کنید و خیلی ساده اما هوشمندانه دکوراسیون منزل خود را بهبود دهید. از این المان جذاب روی مبل‌ها، تختخواب، صندلی و تاقچه‌های کوتاه یا کنار شومینه استفاده کنید و از تاثیر مثبت آن در چیدمان فضا لذت ببرید. 

Image

برای یک دکوراسیون خلاقانه از مالتی‌مال کمک بگیرید

دکوراسیون منزل خود را با کمک فروشگاه‌های مالتی‌مال و مجموعه متنوع مبلمان و اکسسوری‌های منزل آن بهبود دهید. دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه‌های زیاد برای پیداکردن اکسسوری، میز و صندلی، لوازم نورپردازی و دکوراتیو و مبلمان منزل ندارید. همین حالا وارد فروشگاه‌های بخش خانه و آشپزخانه مالتی‌مال شوید. 
با چند کلیک ساده این فروشگاه‌ها را بگردید، اکسسوری و مبلمان موردنظرتان را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید. برای خرید آسان از این فروشگاه‌ها از فیلترها استفاده کنید. شما می‌توانید محدوده قیمتی مورد نظر، محصولات دارای تخفیف، ارزان‌ترین و گران‌ترین محصولات را با کمک فیلترها انتخاب کنید تا راحت‌تر به محصولات موردنظرتان برسید.
برای یک چیدمان خلاقانه و جذاب و یک تغییر اساسی در منزل خود با کمک مالتی‌مال آماده‌اید؟ همین حالا جست‌و‌جو را آغاز کنید.
 

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر