افزودن آدرس جدید

ذخیره لغو

انتخاب بهترین اسپیکر باتوجه به تنوع بالای مدل‌ها، برندها و قیمت‌های موجود در بازار اصلا کار ساده‌ای نیست. در این مقاله از مرکز تجاری آنلاین مالتی مال به این موضوع می‌پردازیم که بهترین اسپیکر کامپیوتر را از روی چه خصوصیاتی بشناسید و از کجا خریداری کنید. اگر شما هم به کیفیت صدا اهمیت می‌دهید، با ما همراه باشید.

یک اسپیکر خوب را از روی چه خصوصیاتی انتخاب کنید؟

اسپیکر کامپیوتر انواع مختلفی دارد. برای خرید یک اسپیکر باکیفیت، قبل از هرچیز انواع مختلف آن را بشناسید. شما باید بدانید به یک اسپیکر رومیزی احتیاج دارید یا یک اسپیکر ایستاده یا ساب‌ووفر؟ به دنبال یک اسپیکر بی‌سیم هستید یا یک نمونه سیمی هم کار شما را راه می‌اندازد؟ یکی از انواع اسپیکر استریو را لازم دارید یا یک اسپیکر 5 یا 7 کاناله را؟

بعد از پیداکردن پاسخ این سوال‌ها باید تعیین بودجه کنید. تعیین محدوده قیمتی برای خرید اسپیکر به شما کمک می‌کند سریع‌تر به محصول موردنظرتان برسید و راحت‌تر گزینه‌ها را حذف کنید. بعد از گذشتن از این مراحل باید بدانید که بهترین اسپیکر کامپیوتر چه خصوصیاتی دارد و باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید. چیزی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای خرید اسپیکر از ابر فروشگاه مالتی مال کلیک کنید.

Image

تعداد مبدل‌های اسپیکر

 مبدل‌ها که به آن‌ها درایو هم گفته می‌شود، سیگنال‌های الکتریکی را به صدا تبدیل می‌کنند.  قطر و تعداد مبدل‌ها با بلندی صدای بلندگو ارتباط مستقیم دارند. از طرفی ابعاد اسپیکر هم با درایو داخلی در ارتباط است.

به‌همین دلیل است که عموما بلندی صدا با بزرگی اسپیکر ارتباط مستقیم دارد. اسپیکرهایی که دو مبدل یا درایو دارند، صدا را به‌صورت استریو پخش می‌کنند. اسپیکرهای حرفه‌ای‌تر ممکن است مبدل‌های بیشتر، ووفر و ساب‌ووفر هم داشته باشند. پس برای انتخاب بهترین اسپیکر کامپیوتر مبدل یا درایوها را درنظر بگیرید.

توان خروجی اسپیکر

برای انتخاب بهترین اسپیکر کامپیوتر توان خروجی دستگاه را در نظر بگیرید. توان خروجی اسپیکر با وات نمایش داده می‌شود و نشان‌دهنده میزان صدای تولیدشده دستگاه است. به این معنی که هر چقدر توان خروجی اسپیکر شما بالاتر باشد، صدای بلندتری تولید می‌کند. بهترین اسپیکرها توان خروجی بالایی دارند و تن صدای مناسبی را تولید می‌کنند.

محدوده دینامیکی اسپیکر

محدوده دینامیکی یا  Dynamic Range که بر حسب دسی‌بل مشخص می‌شود، رنج صدایی اسپیکر از نرم‌ترین صدا تا بلندترین را نشان می‌دهد. این ویژگی است که باعث می‌شود صدای بعضی اسپیکرها حتی در حالت خیلی بلند واضح و بدون نویز باشد و در بعضی اسپیکرها با بلندکردن صدا وضوح آن را از دست دهید. واضح است که در هنگام خرید این ویژگی اسپیکر را هم باید در نظر بگیرید.

برای خرید لپ تاپ از مالتی مال کافی است کلیک کنید.

تعداد بلندگوهای اسپیکر

اگر به قدرت پخش صدای بالا احتیاج دارید، علاوه‌بر تعداد مبدل‌ها باید تعداد بلندگوها را هم در نظر بگیرید. نوع اسپیکر و تعداد بلندگوهای آن در قدرت صدا و کیفیت تفکیک صدای اسپیکر تاثیر دارد. هرچقدر تعداد بلندگوها بیشتر باشد، قدرت تفکیک صدا بیشتر است. پس این ویژگی هم برای خرید یک اسپیکر باکیفیت اهمیت زیادی دارد.

نوع اتصال اسپیکر به کامپیوتر

برای خرید یک اسپیکر کامپیوتر باید نوع اتصال به کامپیوتر را حتما در نظر بگیرید. بهترین اسپیکر باید چند نوع اتصال را ارائه دهد. شما احتیاج به گزینه‌های بلوتوث، سیمی و قابل حمل دارید. بنابراین نسبت به گزینه اتصالات فیزیکی اسپیکری که خریداری می‌کنید، حساس باشید. همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید که کدام اتصالات با سیستم شما هماهنگ‌تر است. به‌طور مثال اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، اتصال USB مناسب‌تر است.

 با این‌حال اگر  اغلب اسلات‌های USB سیستم شما با وسایل جانبی اشغال می‌شوند، باید به‌دنبال اسپیکری با اتصال 5. 3 میلی‌متر باشید. درهرصورت فراموش نکنید که اتصالات بیشتر به‌معنای انعطاف بیشتر برای استفاده از اسپیکر در آینده است. از لحاظ کیفیت صدا هم اتصال USB  بهترین صدا را ارائه می‌دهد.

برای خرید اسپیکر کامپیوتر اینجا کلیک کنید.

بهترین اسپیکرها از چه برندهایی هستند؟

برندهای مختلفی وجود دارند که اسپیکرهای باکیفیت تولید می‌کنند. برخی از این برندها عبارتند از:

  • اسپیکرهای جی‌بی‌ال
  • مدل‌های کریتیو
  • محصولات هارمن کاردن
  • اسپیکرهای شیائومی
  • اسپیکر لاجیتک
  • مدل‌های مارشال

هرچند برندهای تولیدکننده اسپیکرهای باکیفیت به این موارد محدود نمی‌شود.

Image

بهترین اسپیکر کامپیوتر را از مالتی‌مال بخرید

اسپیکر کامپیوتر را از فروشگاه‌هایی خریداری کنید که اجناس اصلی و باکیفیت را با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رسانند. همچنین فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که محصولات متنوع از برندهای معتبر و باکیفیت را ارائه می‌دهند. تنوع محصول به شما این امکان را می‌دهد که بهترین اسپیکر را با توجه به بودجه و سلیقه‌ای که دارید انتخاب کنید و برای خرید کاملا  آزادانه تصمیم بگیرید.

پیداکردن یک مجموعه متنوع از انواع برندهای تولیدکننده اسپیکر از ارزان‌ترین مدل‌ها تا انواع حرفه‌ای و لاکچری‌تر به همین سادگی‌ها نیست؛ مگر این‌که با مالتی‌مال آشنا باشید. فروشگاه‌های بزرگ مالتی‌مال انواع باکیفیت‌ترین و بهترین اسپیکرهای کامپیوتر را با تنوع قیمت بالا به‌فروش می‌رسانند.

در هر ساعتی از شبانه‌روز این امکان را دارید که در این فروشگاه‌های مجهز بگردید، قابلیت‌ها و قیمت‌ها را مقایسه کنید و تنها با چند کلیک و بدون صرف زمان یا هزینه اضافی بهترین اسپیکر کامپیوتر را بخرید.

مالتی‌مال این‌جاست تا بهترین محصولات را از بهترین برندها با مناسب‌ترین قیمت‌ها و در کوتاه‌ترین زمان به‌دست شما برساند. پس منتظر نمانید، همین حالا وارد بخش فروشگاه‌ها شوید و محصول مورد نظرتان را جست‌و‌جو کنید.

نظرات کاربران + افزودن نظر

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر